Jag och Bambi på mjölkförpackningen?

Micke har sänt in en bild på mej och Bambi som förhoppningsvis kommer på mjölkförpackningen. Men då måste ni ju hjälpa till att RÖSTA!  😉

6 Svar to “Jag och Bambi på mjölkförpackningen?”


  1. 1 Emma april 18, 2010 kl. 2:39 e m

    Nu har ni fått vår röst! 😀 Klart vi vill ha dig och Bambi på våra mjölkpaket!!

  2. 2 TASH april 18, 2010 kl. 3:10 e m

    När jag rösta så stod det 3,1 i snittbetyg o då var det 82 st som hade röstat.

  3. 3 MudiLena i Skåne april 18, 2010 kl. 3:29 e m

    KLART jag röstar på er…..stod på 85 röster när jag röstat! Men jag ville skicka det vidare till mina FB vänner och då kom där ett ? istället för bilden av er? Så jag vågade inte skicka! Vill ju att bilden på er är det som de ska rösta på!!!!! Vad gör jag för fel!!!???? Bilden är ju bara SÅ underbar! kram kram

  4. 5 TASH april 18, 2010 kl. 5:21 e m

    Föresten vad många bilder det var med, många bra dessutom. det blir nog en tuff kamp!


Lämna en kommentar